דף הבית | מתן חסות | ספרים וקורסים
לחברי הפורום יש הרשאת שימוש בקובצי המקור של המצגות (החל מהכנס השנתי 2009 ואילך) בפורטל החברים,
דרך כפתור כניסה לחברים (ראה צד שמאל בדף למעלה).
כנסים שנתיים

הכנס השנתי של הפורום לשנת 2010

הכנס השנתי של הפורום לשנת 2009

הכנס השנתי של הפורום לשנת 2008

הכנס השנתי של הפורום לשנת 2007

הכנס השנתי של הפורום לשנת 2006


מפגשים תקופתיים

מפגש עמיתים שלישי לשנת 2010

הפורום קיים מפגש עמיתים נוסף לשנת 2010 . אשר התקיים ב-6 ליולי במכללת מלם-תים ברמת גן. תוכנית המפגש כללה פעילות מינגלינג והרצאות מקצועיות שכללו:
הרצאה אשר תיארה ובחנה את עולם מיקור החוץ (Outsourcing) וה -ITIL, תוך מתן דוגמאות של יישומי המתודלוגיה אצל לקוחות חברת מלם. ההרצאה הועברה על ידי מר איל רשף, מנהל תחום איכות ו-PMO  במשרד המשפטים, עובד מלם.
בהמשך הוצג מודל ניהולי חדש לחלוטין (עוד לא בן שנה) שהוא מתחרה אפשרי למודל של ITIL. למודל קוראים CMMI for Services, והוא מגדיר את הדרישות מארגון שמבקש להשביח את יכולתו לתת שירות. בעוד ITIL מדבר על שיפור השירות ב-IT, ה-CMMI מדבר על שיפור השירות של הארגון כולו. ההרצאה הועברה ע"י סיו"ר הפורום - מר בני קמין, מנכ"ל I-til Consulting, וכל מי מבקש להתעמק במודל מוזמן לעיין במצגת:
CMMI 4 Services 4 Dummies
לקינוח, הציג יו"ר הפורום - מר אלכס רוזוב, סיפורים משעשעים מהשטח. סיטואציות בהם נתקלים מיישמיITIL ביומיום בארגונים שונים.

 

מפגש עמיתים שני לשנת 2010 התקיים - אסיפה שנתית

המפגש התקיים ב-21 באפריל בבית חברת HP ברעננה. התוכנית כללה שני חלקים מרכזיים: הרצאות מקצועיות וכן אסיפה שנתית של הפורום.

ההרצאות המקצועיות כללו הרצאה שתיארה את פרויקט יישום ITIL בVodafone- בבריטניה ע"י נתן שטיינברג. בהרצאה סקר נתן את המצב הקיים טרם תחילתו של הפרויקט, את הלבטים שהועלו ע"י ההנהלה, טעויות שנעשו, בעיות שנוצרו ופתרונות מעשיים שניתנו. לסיכום הוסיף שהניסיון המצטבר מלמד, כל מקום שהמתודולוגיה הוטמעה בצורה יסודית הספור הפך להיות ספור הצלחה מסחרר!

הרצאה נוספת ניתנה ע"י כלנית גל ואלכס רוזוב. השניים סקרו את שירותי ההדרכה של HP בנושא ITIL וכן את קורסי ITIL וקורסי ה-ISO המוצעים.

באסיפה השנתית של הפורום הוצגו דו"חות ניהול הפורום לשנת 2009.הדיווחים כללו את תוכניות הועדות השונות לשנת 2010 החברים הנוכחים אישרו את דו"חות הועדות וההנהלה, את הדו"ח הכספי לשנת 2009 ואת תקציב 2010.

בנוסף, התקיימו בחירות להנהלה. חברי ההנהלה שנבחרו :

  • בני קמין
  • אלכס רוזוב
  • נעמי בר-ניר
  • נתן שטיינברג
  • קובי וידר
  • שלמה קשני

מועמדים אלה יצטרפו לחברי ההנהלה שתוקף כהונתם עדיין אינו פג: עדי פרקש, חרמון גרייף וארתור למפרט. ההנהלה החדשה תתארגן ותקצה תפקידים בישיבת ההנהלה הבאה שנקבעה לתאריך 11.5.2010.

בהזדמנות זו אנו מבקשים לאחל הצלחה לחברי ההנהלה החדשה, ותודה מקרב לב לחברי ההנהלה הפורשים ובהצלחה בהמשך דרכם.

אסיפה שנתית 21.4.10

 

התקיים מפגש עמיתים ינואר 2010 - ITIL משפטי

מפגש עמיתים ראשון לשנת 2010 התקיים ביום חמישי ה14.1.10 באווניו שבאיירפורטסיטי. השתתפו במפגש 45 חברים באירוחה הנדיב של חברת אנשים ומחשבים.

המפגש נפתח בהרצאה של מר אודי נסימיאן, מנמ"ר משרד המשפטים שהציג סיפור לקוח של הטמעת פרויקט ITIL במשרדו . אודי סקר את האתגרים שעמד בפני המשרד בהטמעת המתודולוגיה וסקר מספר נקודות ביניהן נושא תעדוף וקדימויות שונות למשימות, המתח בין אסטרטגיה לטקטיקה, השוטף למול השיפור המתמיד ועוד.

בהמשך סקרה גב' נעמי בר ניר נציגת הנהלת הפורום במפגשי CLC AGM בברצלונה 2009 את עיקרי המפגשים והנושאים שהועלו בהם. בין השאר העלתה את הדברים הבאים: אין יותר itSMFI , הארגון קיבל את האישור לשאת את השם itSMF לכל הארגון הגלובלי והמבוזר בו זמנית. כולנו כעת itSMF; נושא הזהות החדשה של הפורום, שזור בהתלבטויות ושאלות לגבי כל נושא; הכרזה של OGC על ירידה הדרגתית מביצוע בחינות V2 והתייחסה להמשכו של תהליך של תרגום הבחינות (כולל עברית).

את המפגש חתם מר איל קבריטי, מנהל תחום פרויקטים בחברת פלאפון–זוכי פרס יישום השנה לשנת 2009. איל סקר את רשמיו מנסיעת הפרס לברצלונה, והשתתפותו בכנס. איל הציג את הנושאים המרכזיים שעלו וכן את התרשמותו ותובנותיו האישיות באשר לכך. הוא תיאר את הסימולציה של אפולו 13 והציג סרטון מדהים על העיר הקסומה ברצלונה.

התקיים מפגש עמיתים יוני/2009 - ITIL מודיעיני

מפגש עמיתים יוני/2009, כולל השלמות לסיכום שנת 2008 התקיים ביום 24 יוני 2009. המפגש התקיים בבית CA בהרצלייה.
במסגרת המפגש התקבלה החלטה לשינוי מנין הקולות לקוורום של הפורום, כך ש-25% מחברי הפורום מהווים קוורום. כמו-כן, לצורך הספירה יש קול אחד
לכל חבר עצמאי ו שתי קולות לכל ארגון.

נבחרו שלושה חברי הנהלה חדשים, מתוך ארבע מועמדים. אנחנו מאחלים להם הצלחה רבה:
ארתור למפרט
חרמון גרייף
עדי פרקש

הוצגה מצגת של נציג צה"ל בנושא שימוש במידע שנאסף מתוך מרכז תמיכה ומימושו במסגרת פתוח התוכנה בארגון - התקבלה בעניין רב ועוררה את המפגש לדיון. מטעמי בטחון המצגת לא תועלה לאתר הפורום.

לסיום נסקרה הפעילויות העתידיות וההכנות לקראת הכנס השנתי הממשמש ובא, המתוכנן לספטמבר 09

מפגש לסיכום שנת 2008

מפגש עמיתים לסיכום שנת 2008 התקיים ביום א',26 אפריל 2009. השתתפו במפגש, באירוחה הנדיב של חברת HP, כ-30 מחברי פורום itSMF-ישראל. מטיס הורודישטיאנו הציג את מסלולי ההכשרה וההסמכה של ITIL V3 אשר גררה דיון עירני של החברים בנושא.

המפגש השנתי נפתח בהודעה רשמית של נשיא הפורום בני קמין על כוונתו להתפטר מתפקידו כנשיא אך להמשיך ולתרום לפעילות השוטפת של הפורום כחבר בהנהלת הפורום. הנהלת הפורום והחברים הודו לבני קמין על תרומתו העצומה בהקמת הפורום, ועל חלקו הפעיל בהבאת המודעות למתודת ITIL אצל כל המנמ"רים בארץ, ובקידום הפורום למצב בו הוא נמצא כיום. הנהלת הפורום הודיעה שהיא מקבלת בצער את התפטרותו של בני קמין מתפקיד נשיא הפורום, ואיחלה לו הצלחה בתפקידו כחבר הנהלה מן המניין.
בהמשך סקרה סבינה את עיקר הפעילויות והאירועים בשנת 2008 ופעילות הוועדות הוצגה ע"י יושבי-ראש הוועדות: ועדת הביקורת דיווחה על ביצוע ווידוא של תקינות הפעילויות וההתנהלות הכספית, ושיפור מסמך הקוד האתי. ועדת הכספים הציגה את דו"ח 2008 והתקציב המוצע לשנת 2009. ועדת תוכן ופרסומים פרסמה מאמרים, מידעונים, תרגמה והדפיסה את הספרון "מבוא כללי ל-ITILv2" ומנהלת את אתר התוכן. וועדת שיווק הציגה את פעילותה בשנה החולפת ובמיוחד את עיקרי האסטרטגיה לשנה הבאה. וועדת הפרס אשר החלה בפעילותה רק השנה, הציגה את פעילות ההקמה והיוזמה לפרס, כמו-גם התוכניות לשנה הקרובה. כמו-כן הוצגה מזכירת הפורום החדשה, הילה דלל.

כיוון שלא היה קוורום מספיק נדחו אישור התקציב לשנת 2009 ובחירת חברים חדשים להנהלה למפגש החברים הבא.

מפגש עמיתים מס' 11 - ניהול שינויים על פי HP

מפגש עמיתים מספר 11 התקיים ביום 12 פברואר 2009. המפגש התקיים בבית HP ברעננה.
המפגש נפתח בסקירה של פעילות הפורום ע"י היו"ר, בהמשך אחי גבירצמן מחברת HP הדגיש את מחזור החיים של ניהול שינויים בארגון. ואת הערך המוסף של שימוש ב CMDB כמקור אחוד לנתוני תצורה. לפרטים נוספים לחץ כאן.

מפגש עמיתים מס' 10 - ניהול טכנולוגיית המידע על פי IBM

מפגש עמיתים מספר 10 התקיים ביום 17 נובמבר 2008. המפגש התקיים בבית IBM בקריית אריה, פתח-תקווה.
נעמי ברניר הציגה את נושא פרס ITIL לשנת 2009.לפרטים נוספים לחץ כאן.
ומטיס הורודישטיאנו סיפר על חוויותיו בכנס הבינלאומי של ITSMF.לפרטים נוספים לחץ כאן.
חברת IBM הציגה את נושא ניהול טכנולוגית המידע על פי גישתה. לפרטים נוספים לחץ כאן.

מפגש עמיתים מס' 9 - ערב ראש השנה התשס"ט

מפגש עמיתים מספר 9 התקיים ביום 25 ספטמבר 2008. המפגש התקיים במרכז הכנסים "אווניו" בקריית שדה התעופה, בחסותה של חברת אנשים ומחשבים.

המפגש נפתח בהרמת כוסית לכבוד ראש השנה התשס"ט. לאחר מכן חזרנו להתמקד בתכנים המקצועיים. להלן הנושאים שנדונו במפגש זה:
  א. רמי נדיב מחברת IBM בישר על החלטת החברה להישען על הפורומים המקומיים בנושא הגדרה, שימוש ותרגום מונחי ITIL. הפורום מצפה להמשך שיתוף פעולה פורה.
  ב. סבינה סקרה את ההבדלים בין גרסה 2 לגרסה 3 של ITIL
  ג. ארתור למפרט מחברת HP סקר מונחים בעלי משמעות בניהול זמינות

מפגש עמיתים מס' 7 - ניהול שירותים

מפגש עמיתים מספר 7 התקיים ביום 15 אפריל 2008. השתתפו במפגש, באירוחה של חברת HP, כ 40 מחברי פורום ITSMF-ישראל. מר אנדרו וויבר מ-HP בחו"ל, מומחה בתחומו, העביר הרצאה על - ITILv3 ו-SOA. מאוחר יותר, נעמי בר-ניר חברה פעילה בפורום, ריתקה את השומעים עם מצגת מאלפת על בנית קטלוג השירותים, כאשר היא מציעה מרשם בדוק למימוש קטלוג השירותים כצעד ראשון בדרך למימוש ITIL בכלל ו-CMDB בפרט.

במסגרת המפגש קיימנו גם את האסיפה השנתית. האסיפה השנתית נפתחה בסיכום פעילות הפורום בשנה שעברה. נשיא הפורום - בני קמין, פתח והציג את ההישגים המרשימים של הפורום בשנת 2007. במפגש הוצגה גם פעילותן של ועדות הפעולה של פורום itSMF: ועדת האירועים שמארגנת את המפגשים, ועדת הכספים שהציגה את דו"ח 2007 והתקציב לשנת 2008, ועדת תוכן שפרסמה מאמרים, מידעונים, תרגמה את הלקסיקון של ITIL v3 ומנהלת את אתר התוכן, וכן את פעילותם של ועדת הביקורת. כמו-כן הוצג שלמה בוסידן אשר נמצא בתהליכי הקמה של וועדת שיווק ומר איתי גרייף, מזכיר הפורום.

מפגש עמיתים מס' 6 - ויזואליזציה של תהליכי ITIL

כ40- חברים מפורום itSMF נפגשו בבית CA ביום ג' 1.1.2008 למפגש החברים ה6- לצורך שיתוף ידע בנושא ויזואליזציה של תהליכי ITIL, שבמרכזה הרצאה של בני מקובסקי מחברת CA, שהסביר על שיטות להצגת המידע הארגוני בצורה מוחשית. במהלך ההרצאה הוצגו שיטות להראות בצורה תלת-מיימדית את עצי-שירותים-העסקיים מה-CMDB, תצוגת תקלות ממערך השו"ב וההשפעה שלהם על השירותים העסקיים (Service Impact), ועוד.

על מנת לחגוג את סיום השנה המוצלחת השנייה של הפורום, השתתפו כל החברים ב"סינרגיה מוזיקלית" שהועברה ע"י אתי פז עם המוזיקאי אמיר לביא. במהלך הסינרגיה הוקמה להקת מתופפים מכל חברי הפורום, ותוך כדי הרצאה על הקשר בין סינרגיה במקום העבודה לסינרגיה בלהקה מוזיקאלית בוצעה הופעה מהממת של מוזיקת סמבה ברזילאית, כשקולות התיפוף נשמעו בכל רחבי איזור העסקים של הרצלייה.

כחלק ממטרות הפורום להעביר לחברים מידע על המתרחש בעולם בנושא ITIL קיבלו החברים תקציר על כנס itSMF האנגלי מפי ארתור למפרט מ-HP,
כמו כן הועבר תקציר על כנס itSMF ההולנדי מפי בני קמין מ-
I-til Consulting. פורום itSMF ההולנדי היה זה שפנה לבני קמין וביקש ממנו להעביר הרצאה על מצב היישום של מתודת ITIL במדינת ישראל. ההולנדים התעניינו מאוד בהרצאה, וחדר ההרצאה היה מלא מפה לאוזן. לסיום קיבלו החברים מבני קמין תקציר על מצב ITIL באסיה, בעקבות המפגשים שערך הנשיא קמין עם נציגי
itSMF בהונג-קונג ובניו-זילנד. הסיפור המלא הועלה לאתרנו וכן לבלוג  

 פורום itSMF יוצא לשנת הפעילות השלישית שלו. המטרות המרכזיות לשנת 2008 הם להעמיק את היכרות השוק הישראלי לעולם "ניהול השירות", ולהגיע למצב בו כל מנהל מכיר את היתרונות של ITIL. מטרות נוספות הן להגדיל את מספר החברים בפורום, לשפר את השימוש באתר האינטרנט של הפורום, ולהגביר את הפעילות בנושא ISO 20000 בארץ.

 חברי הפורום מגבשים את תזמורת התופים הברזילאית

בתמונה: חברי פורום itSMF מגבשים את תזמורת התופים הברזילאית.


מפגש עמיתים מס' 5 - ניהול שינויים ותצורה

מפגש עמיתים מספר 5 התקיים ביום 16 אוקטובר 2007 באירוחה הנדיב של חברת BMC.

שי עובדיה, חבר הפורום ומנהל טכנולוגיות ראשי בחברת מטריקס הרצה על ניהול תצורה ושינויים על פי מתודת ITIL. ההרצאה נסבה ע ל הצורך בניהול שינויים, הדרך להטמעת התהליך בארגון ועל כדאיות ההשקעה במימוש התהליך. בהרצאה ניתן דגש למימוש תהליכי שינוי התצורה והשינויים בגישת המעגל הסגור (Closed Loop).

סבינה אשר חזרה מהכנס של הפורום האמריקאי, שיתפה את החברים ברשמים מהכנס.

 

מפגש עמיתים מס' 4 - ניתוח להערכת בשלות תהליכי IT בהתבסס על ITIL

מפגש עמיתים מספר 4 התקיים ביום 17 אפריל 2007. הפעם היה זה דר' ארתור למפרט מ-HP ששיתף את חברי הפורום בנסיונו הרב בשיטות לזירוז אימוץ תהליכי ITIL בארגונים. השיטה המוכרת כ-"ITIL Assessment", שמשמעותה - ניתוח להערכת בשלות תהליכי IT בהתבסס על ITIL .המטרה היא לנתח ולהבין איך עובדים אנשי אגף המחשב בארגון, לכמת את בשלות התהליכים לכדי "ציונים" בין 1 ל-5, בכל אחד מהתהליכים של ITIL. ציון 1 מציין "כאוס" וציון 5 הוא "אופטימום". בהתבסס על ניתוח זה מגובשת תוכנית עבודה לשיפור מתמיד.

המפגש, שאורגן למופת ע"י "אנשים ומחשבים", נפתח בסיכום פעילות הפורום בשנה שעברה. נשיא הפורום - בני קמין, פתח והציג את ההישגים המרשימים של הפורום בשנת 2006: ביצוע מפגשי שיתוף ידע וכנס גדול, הפצת מידעונים ומאמרים לחברים, קביעת מילון אחיד לשפת "איי-טיל" בעברית, תפעול אתר ידע בו מבקרים רבבות מתעניינים, והחשוב מכל: פורום itSMF שם את "ITIL" בתודעת ה-IT הישראלי !!!

אחד הנושאים הנוספים שהעלה בני קמין במפגש, היה "האם הישראלים מתאימים לאמץ את ITIL?". המודעות לתהליכי עבודה מסודרים בארץ הינה נמוכה יחסית לשאר העולם בארץ, אנו מתחנכים על "אלתור פתרונות, יצירתיות, ולהסתדר" ולא על "עבודה לפי תהליך מובנה, שיתוף, תיעוד". ולמרות שמתודת ITIL נותנת שיטה שתאפשר גם לישראלים לעבוד בצורה מסודרת ואיכותית ב-IT, המודעות ליתרונות רק התחילה להתגבש בשנה האחרונה.

במפגש הוצגה גם פעילותן של ועדות הפעולה של פורום itSMF: ועדת האירועים שמארגנת את המפגשים, ועדת הכספים שהציגה את דו"ח 2006, ועדת תוכן שדואגת למאמרים ומידעונים, וכן את פעילותם של ועדת הביקורת, היו"ר והנשיא.



מפגש עמיתים מס' 3 - ניהול בעיות

מפגש עמיתים מספר 3 התקיים ביום 30 ינואר 2007. השתתפו במפגש, באירוחה הנדיב של חברת BMC ומטריקס, כ 40 מחברי פורום itSMF-ישראל ואורחים שהוזמנו לאירוע.

אילן סוירי מחברת מטריקס הרצה על ניהול בעיות ללא בעיות על פי מתודת ITIL .אחד המסרים הבולטים בהרצאה היה שניהול הבעיות חייב לחרוג ממסגרת טכנולוגית המידע ולבחון את כל התהליך, כולל השלבים העסקיים, שהתגלתה בו תקלה. מסר נוסף הוא שיש לבחון ולטפל גם בתקלות אפשריות בעזרת גישה פרו אקטיבית.

ההרצאה השנייה ניתנה ע"י סבינה ועסקה ביישום התהליך לניהול בעיות בחברת "פרוקטר & גמבל" . PM הינו תהליך חשוב מאוד שהשימוש בו יכול להביא לשיפור רב ברמת השירות הארגונית. מצגת זו באה להמחיש את יישום התהליך בחברת P&G, הגדרת התפקידים לטובת התהליך וכיצד הוא מתבצע. P&G הינה חברה בינלאומית למוצרי צריכה והחלה ליישם תהליכי ITIL בארגון ב-6 השנים האחרונות, מדווחת על התייעלות וחסכון בעלויות ה-IT בעקבות היישום.


מפגש עמיתים מס' 2 - ניהול קריאות

מפגש עמיתים מספר 2 התקיים ביום 10 דצמבר 2006. השתתפו במפגש, באירוחה הנדיב של חברת CA, כ 40 מחברי פורום itSMF-ישראל ואורחים שהוזמנו לאירוע.

ההרצאה המרכזית ניתנה ע"י עומר קידר בנושא ניהול קריאות (Incident Management) .ההרצאה התמקדה באיסוף תקלות (incidents) באמצעות כלים טכנולוגיים בעבר בהווה ובעתיד.

האירוע נפתח בסקירתו של בני קמין, נשיא הפורום על הכנס של itSMF העולמי שהתקיים בחודש נובמבר בבירמינגהאם, אנגליה. היקף ההשתתפות בכנס מצביע על העניין הרב שיש בעולם למתודת ITIL (מעל 1000 משתתפים וכ-700 מציגים). הנושאים המרכזיים בכנס היו :
   - יישום Configuration Management Data Base) CMDB)
   - תקן ISO20000
   - גרסה 3 של ITIL
במפגש החברים העולמי השתתפו נציגים משלושים מדינות.



התקיים מפגש חברים בנושא ישום מערכת Service Desk

חברי פורום itSMF נפגשו ב-5/9/2006 להחליף ביניהם ידע בנושא Service Management. הפורום, שחרט על דגלו להפיץ את מתודת ITIL בארץ נוקט בשיטה ייחודית: חברי הפורום נפגשים פעם בחודשיים, לוקחים אחד הנושאים שמתודת ITIL עוסקת בהם, ומלמדים זה את זה כיצד אפשר להפיק את מירב התועלת מהמתודה.
והפעם הנושא היה מרכז התמיכה. 45 מחברי הפורום התארחו בבית HP, לקיים את המסורת שמתקיימת ב-37 מדינות בעולם: הרצאה + פורום שאלות-תשובות לניתוח סוגיות מעולם ITIL.

ההרצאה המרכזית הייתה בנושא ישום Service Desk על-פי מתודת ITIL מפיה של נעמי בר-ניר -(מ-CallteC) - אחת המומחיות המנוסות בארץ ביישום תהליכי עבודה במרכזי תמיכה. לצד הצגת המודל של ITIL להקמת מרכז תמיכה� שתפה נעמי את קהל החברים באנקדוטות מניסיונה האישי.

בהמשך תאר אילן גורדון (מ-EDS) סיפור הצלחה על יישום תהליכי Service Desk ב-EDS על התכנון של תכנית היישום, על הקשיים בהכנסת השינוי, ועל ההצלחות שכבר מתחילים לראות.

את הכנס פתח בני קמין, שסיפר כי מכון התקנים הישראלי מתחיל להיערך למתן הסמכות ISO 20000 בישראל. הכנס נסגר בפורום שאלות ותשובות בנושאי Service Desk בהנחיית מאיר ברון (Baron-ICT).



התקיים המפגש הראשון של חברי פורום

ביום רביעי, 26 באפריל 2006, התכנסו לראשונה חברי פורום itSMF הישראלי - לצורך בחירת בעלי תפקידים ותכנון הדרך להפיץ את מתודת ITIL לשוק הישראלי.

את המפגש פתח נשיא itSMF ישראל - בני קמין, שסיפר על טירוף יישום מתודת ITIL בארה"ב. קרוב ל-60% מהחברות האמריקניות (!) כבר נכנסו ל-ITIL, ומדובר בשוק גדול ותוסס שמתרחב ב-30% לשנה. סבינה דיברה על הקשר של הסניף הישראלי עם itSMF העולמית, וחברי הפורום התנדבו לועדות פעולה להפצת מתודת ITIL בארץ.


כל בעלי התפקידים נרתמים בימים אלה לתכנן ולבצע את כנס itSMF שייערך ב-19.6.06 במלון דניאל, בהרצליה. יש לציין כי כל החברים משקיעים ממרצם בהתנדבות ראויה לציון!

חברי הפורום

חבורת ה-"ITIL-holics", במפגש הראשון של חברי פורום itSMF ישראל (מימין לשמאל, עומדים):
איציק רמרז (Amdocs), קובי חננאל (HP), גדי פסטר-בכר (TASMC), דודו בר-יהושע (BP Gain), הדס אזולי (HP), אריה עמית (EDS), אילן גורדון (EDS), יובל רייז (HP), בני קמין (I-til Consulting) - נשיא הפורום, מטיס הורודישטיאנו (Amdocs), מאיר בראון (Baron), יובל קידר (Ness), רונן דקל (IEC). (מימין לשמאל, יושבים) אלכס פולק (Amdocs), סבינה גחנט (GalanT), שחר לקסמן (EMC), שמשון נגר (Orca).


   
   
  itSMF Israel 2008
דף הבית | ספרים וקורסים | www.itSMF.com